التماس دعا

خرید بک لینک
نمیدونم چرا اما از تموم شدن

آذر

برای بار اول

دلم به طرز عجیبی گرفته

این روز گرچه دارم با افسردگی به طرز فجیعی مبارزه میکنم

+++یلداتون مبارک

+++به کسی هم که گفتم دیگه بهت پیام نمیدم یک پیام سفید فرستادم

+++کسی که گفت شما؛در جواب پیام تبریکم؛نمیدونم اما گفتم ببخشید پیام اشتباهی بود

نوشته شده در پنجشنبه سی ام آذر ۱۳۹۶ساعت 22:32 توسط دخـ ـتـ ـری از دیـ ار زمیـ ـن| |

احساس پروانه بودنم را ......

ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 303 تاريخ: جمعه 6 بهمن 1396 ساعت: 23:11

صفحه بندی