تا اینجاشو تو خواستی خدا
از اینجاشو به خواست و اراده تو هست
امروز اگر نتونستم برم
خواست تو بود
نمیدونم چه حکمتی بود
ولی هرچی هست
شد شکرت میکنم
نشد بازم شکرت میکنم
تو خواستی
پس چیز بدی برام نمیخوای
احساس پروانه بودنم را ......ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36