احساس پروانه بودنم را ...

خرید بک لینک

تا اینجاشو تو خواستی خدا

از اینجاشو به خواست و اراده تو هست

امروز اگر نتونستم برم

خواست تو بود

نمیدونم چه حکمتی بود

ولی هرچی هست

راضیم به رضایت

شد شکرت میکنم

نشد بازم شکرت میکنم

تو خواستی

پس چیز بدی برام نمیخوای

احساس پروانه بودنم را ......

ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: يکشنبه 6 خرداد 1403 ساعت: 15:24

قول دادم موفق بشم قول میدم تلاش کنم و موفق تر بشم تا اینجاشو تو خواستی خدااز اینجا به بعدشم تلاش میکنم توی راهی که تو برام باز کردی قدم بزنم و موفق بشم بهت قول میدم بهت قول میدم بهت قول میدم بهم افتخار کنی بهت قول میدم بشم اونی که تو خواستیتا اینجا بخاطر خواسته تو ورق خورد این دفتری که باز شده زیبا میبندم دفترشو کاری میکنم لبخند بزنی لبخند بزنی وبشم نور تجلی امید در قلب خیلیاتلاش میکنم برای کسایی که تو میخواستی و میخواهی منو ببخش نبودم اونی که بهت قول دادم اما قول میدم دوباره توی مسیر قدم بزنم دوباره تلاش کنم دوباره تلاش کنم خدای من کمکم کنتا الان کنارم بودیباهام بودی تو بودی تو خواستی و شد از اینجا به بعدشم میشه چون تو میخوایی و من تلاش میکنم قول میدم قول میدم قول میدم کمکم کنکمکم کنمعبودم خدای من پروردگارا رفیقم باش گرچه هستی بازم باش احساس پروانه بودنم را ......ادامه مطلب

ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 ساعت: 14:08

کادوی تولدم رو امسال

خدا ویژه داد

دقیقا توی شب تولدم

کادویی داد

که از یاداوریشم قند توی دلم آب میشه

گره ای گشاید از کارم

که خلق خدا حیرون موندن

..........

ادامه دارد

احساس پروانه بودنم را ......

ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: پنجشنبه 21 دی 1402 ساعت: 15:12

این اولین باری بود که من راننده بودم و ب ماشین خسارت وارد شدشاید از نظر خیلیا ی تو رفتگی پیش پا افتاده باشهشاید از نظر خیلی خانما همینکه همسرم حساس نیست ب این مسائل و از نظرش بی اهمیتِ من خوشبخت ترینم باشم و خوش بحالمکه واقعا هم خوش بحالماما من عمیقأ ناراحتمصبح با استرس از خواب پاشدمتپش قلب داشتمموقع بیرون رفتن از خونهقفل در باز نمیشدو بازم عمیقأ استرس یک اتفاق رو داشتمفوبیا من همیشه چ راننده بودم چ سرنشین تصادفِقبل از خروج از خونه آیه الکرسی خوندمسر چهارراه اول در حال عبور یک راننده احمق تویوتا با سرعت در حالی که من در حال گردش به چپم از تقاطع مخالف که چراغ قرمزه با سرعت تمام و جیغ لاستیک ها ب من نزدیک میشهاین به خیر گذشتاسترس وجودم رو میگیرهدوباره آیه الکرسیتوی صف پمپ بنزین زمانی که از سکو بالا میرم برای رفتن ب جایگاه پمپماشین از سمت راننده ب سکو گیر میکنه و در سمت راننده از پشت دچار تورفتگی میشهمقصر من بودم که سریع پیچیدماومدم خونه ب کامین میگممیگه قرار نیست ماشین نو با خودمون به قبر ببریمخدای من نمیدونم امکان داشت اتفاق بدتری بیفتهو تا این جا هم معجزه حضور تو هستاما من بازم عمیقأ ناراحتمخدای من ممنونم که همسری فهمیده ب من دادیکسی که درک و شعورش بالاستمردی که با اینکه ماشین تحویلی امسالِ برای اینکه از ناراحتم کم کنه میگه مهم نیستچرا غم باد گرفتینمیدونم چرا اینقدر ناراحتم در حالی که میدونستم برای کامین ذره ای مهم نیست و اهمیت نداره این مواردخدای منمعبود منشکرت##دوباره نوشتدوباره امروزعصر تصادف کردم این با چند سانت بالاتر از همون جا که صبح زده بودمبازم ب کامین گفتم بدون اینکه حتی مشتاق باشه ماشین رو ببینه گفت مهم نیست همینکه برای کسی اتفاق نیفتاده بقیه ماجرا اصلا اهمیت ند احساس پروانه بودنم را ......ادامه مطلب

ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: شنبه 31 تير 1402 ساعت: 11:15

میخوام شروع کنم

یک شروع متفاوت

میخوام سال بعد زمانی که به این مسیر نگاه میکنم

یک لبخند بزنم و بگم گذشت

سخت بود اما گذشت

خدایا به نام و یاد تو

شروع میکنم

کمکم کن

[ دوشنبه یکم اسفند ۱۴۰۱ ] [ 22:12 ] [ دخـ ـتـ ـری از دیـ ار زمیـ ـن ][ ]

احساس پروانه بودنم را ......

ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: پنجشنبه 4 اسفند 1401 ساعت: 15:27

صفحه بندی