تا اینجاشو تو خواستی خدا
از اینجاشو به خواست و اراده تو هست
امروز اگر نتونستم برم
خواست تو بود
نمیدونم چه حکمتی بود
ولی هرچی هست
شد شکرت میکنم
نشد بازم شکرت میکنم
تو خواستی
پس چیز بدی برام نمیخوای
احساس پروانه بودنم را ......ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36
ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38
خدا ویژه داد
دقیقا توی شب تولدم
کادویی داد
که از یاداوریشم قند توی دلم آب میشه
گره ای گشاید از کارم
که خلق خدا حیرون موندن
..........
ادامه دارد
احساس پروانه بودنم را ......ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58
ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98
میخوام شروع کنم
یک شروع متفاوت
میخوام سال بعد زمانی که به این مسیر نگاه میکنم
یک لبخند بزنم و بگم گذشت
سخت بود اما گذشت
خدایا به نام و یاد تو
شروع میکنم
کمکم کن
[ دوشنبه یکم اسفند ۱۴۰۱ ] [ 22:12 ] [ دخـ ـتـ ـری از دیـ ار زمیـ ـن ][ ]
احساس پروانه بودنم را ......ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138