آرزو چندین و چندساله

خرید بک لینک
امروز با لبی خندون

و دلی غم گرفته با دانشگاهی

که با تموم سنگاش خاطره دارم

خداحافظی کردم

خدای من ممنونم ازت

این آرزویی بود که از اول دبستان داشتم

+++دیروز یالاخره موفق ب اخذ مدرک لیسانس در رشته حقوق شدم

ی احساس گنگ دارم

هم خوشحالم و هم ناراحت

خوشحالم چون آرزوم بود

ناراختم چون دلم برای استادام

و روزای خوبی ک داشتم تنگ میشه

چقدر این لحظه احساس دلتنگی میکنم

مدیرگروهمون بهم میگه

چرا اینقدرزود دنبال کارات رو داری

فقط لبخند زدم و گفتم بخاطر اهدافم

احساس پروانه بودنم را ......

ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 303 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 13:55

صفحه بندی