سلام خدا جونم
ممنونم رفیقم
این روزا حس میکنم دوباره زنده شدم
دوباره راه میرم
دوباره رشد میکنم
دوباره تلاش میکنم
خدا جونم شکر
شکر
++تازگیا مشغول به کار توی عکاسی شدم
+++بنده خوب خدا،دلم برای خلوتگاهتون تنگ شده؛التماس دعا
++++برام دعا کنید این سه ماه روزهای پر مشغله در انتظارمه
خداجونم توام دعا کن سر بلند بیرون بیام

نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۱۳۹۶ساعت 8:12 توسط دختری از دیار زمین| |
احساس پروانه بودنم را ......ما را در سایت احساس پروانه بودنم را ... دنبال میکنید
برچسب: احوالاتم, نویسنده: بازدید: 281