احساس پروانه بودنم را ...

متن مرتبط با «نگاه» در سایت احساس پروانه بودنم را ... نوشته شده است

به قلب منم یکبار دیگر نگاهی بیندار

  • نیلوبلاگ

    سلام خداجونمxa0 خوبی حال منو که خودت بهتر میدونی بنده های خوبت چطورن؟ خودت خوبی من من بدک نیستم اونم بخاطر تو هس ک تا این حدم خوبم خداجونم خسته ام از آد...

    ادامه مطلب
  • خدایا یک نگاه

  • نیلوبلاگ

    سلاممن دختری از دیارعاشق ترین عاشق هستم.مخاطب من در تمام این نوشته هام فقط خداستو حرفامو برای اون مینویسمباشد که بعد ازمن بماندبه عنوان سندی از معاملاتم با او*******تنــهایی خـودم را بـاآدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارمچـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..تـنـهایـی عــار نـیـست...اتمـام حـجـت اسـت...بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر.....

    ادامه مطلب