
سلام خداجونمxa0 خوبی حال منو که خودت بهتر میدونی بنده های خوبت چطورن؟ خودت خوبی من من بدک نیستم اونم بخاطر تو هس ک تا این حدم خوبم خداجونم خسته ام از آد...
ادامه مطلب
سلاممن دختری از دیارعاشق ترین عاشق هستم.مخاطب من در تمام این نوشته هام فقط خداستو حرفامو برای اون مینویسمباشد که بعد ازمن بماندبه عنوان سندی از معاملاتم با او*******تنــهایی خـودم را بـاآدم هـای مــجــازی پْــر نــمیــکنــم..تنــهایـی خــودم رو دوسـت دارمچـون بــوی نــجـابـت مـیدهــد..تـنـهایـی عــار نـیـست...اتمـام حـجـت اسـت...بـا آغـوش هـای بـی در و پـیـکر.....
ادامه مطلب