
این اولین باری بود که من راننده بودم و ب ماشین خسارت وارد شدشاید از نظر خیلیا ی تو رفتگی پیش پا افتاده باشهشاید از نظر خیلی خانما همینکه همسرم حساس نیست ب این مسائل و از نظرش بی اهمیتِ من خوشبخت ترینم باشم و خوش بحالمکه واقعا هم خوش بحالماما من عمیقأ ناراحتمصبح با استرس از خواب پاشدمتپش قلب داشتمموقع بیرون رفتن از خونهقفل در باز نمیشدو بازم عمیقأ استرس یک اتفاق رو داشتمفوبیا من همیشه چ راننده بودم چ سرنشین تصادفِقبل از خروج از خونه آیه الکرسی خوندمسر چهارراه اول در حال عبور یک راننده احمق تویوتا...
ادامه مطلب